Monday 16 October 2017

Lydbok Forex Chomikuj


Forex Audio Book - MP3 Library Her er vårt gratis MP3 forex lydopplæringsbibliotek for alle forexhandlere og våre kunder å lytte til online på deres datamaskin eller mobilenhet gratis. Vi har to lydbøker, den første boken er lydbokversjonen av vår 35 forex leksjonspakke. Vi har også en åtte modul forex nybegynnere kurs for helt nye handelsfolk tilgjengelig. Totalt 43 online leksjoner. Gjennomgang av disse lydene har vært kjent for å forbedre læringskurven og gjøre det lettere for handelsmenn å forstå våre daglige handelsplaner, live handelssignaler, pengehåndtering og alle detaljer relatert til vårt komplette handelssystem. Disse MP3-ene er som en lydbok som leses tilbake til deg i ubrutt CD-kvalitet 128 kbps. Den skrevne teksten til hver lyd er også tilgjengelig i vår forex leksjoner trening pakke, og også våre forex nybegynnere kurs. Den skrevne teksten vil tillate deg å følge med og se bildene og illustrasjonene når du lytter til lyden. Innholdet i nybegynnerkurset og leksjonene er det samme som de skriftlige artiklene, våre onlinevideoer og lyd, men lydbiblioteket er presentert for handelsmenn som foretrekker lydformatet. Tenk Grow Rich: Forex Trading Publishers Sammendrag Lær hvordan du maksimerer din investeringsavkastning ved handel i valutamarkedet. Denne lydboken er et live seminar opptak fra en rekke hendelser som drives av eierne av Think 0151 Grow Rich in Australia. Gjennom disse seminarene lærte deltakere hvordan man bruker prinsippene til Think 0151 Grow Rich i ulike investeringsdisipliner, fra Property Investment til Forex Trading til Stock Market Investment and Trading, samt andre finansielle instrumenter og strategier. Selv om seminarene ble holdt i Australia, gjelder strategiene globalt. Dette programmet viser hvordan du maksimerer avkastningen ved å handle i FOREX-markedene - det største markedet på jorden, med en daglig omsetning på over US2 billioner, takk for ditt kjøp. Weve sendte en epost med dine bestillingsdetaljer. Ordre-ID: Start Lytt nå Hør på Audible app eller disse enhetene. Du eier allerede denne tittelen For å få tilgang til denne tittelen, besøk biblioteket ditt i appen eller på skrivebordets nettside. Er det en vurdering av mindre enn en stjerne tilgjengelig Wow. fikk ikke se denne kommer Dette er et redigert liveopptak av et informasjonsseminar (les som quotsales pitchquot) for et finansielt utdanningsselskap basert i Australia. Lou Hardy og hennes gjest er i beste fall irriterende i deres altfor enkle og optimistiske presentasjon av hvordan man blir rik raskt i Forex Trading. Jeg kunne heller ikke finne noe forhold til konseptene Napoleon Hills quotThink og Grow Richquot som tittelen kan foreslå. Bare en minimal mengde relevant bakgrunnsinformasjon tilbys, for eksempel hva en quotpipquot og en quotstopquot er. De forklarer ikke selv tilstrekkelig konseptet med masse størrelse. bare den pip-verdien kan varieres ved bruk av handelsprogramvaren. Bare noen få subtile nevner er gjort om nedgangen av hvor høye leverte transaksjoner faktisk kan fungere katastrofalt mot deg på disse handler. Mange svake forsøk på å få publikum deltakelse skjønt, ved å oppfordre åpenbare quotequot svar på overflødige spørsmål som quotHow mange av dere ønsker å gjøre 20000 på bare noen få måneder og hvor mange av dere liker ideen om å tjene penger automatisk mens du sover. Gi meg en pause. Jeg kunne ikke engang gjøre det til slutten av denne en time lange quotbookquot før du slår den av. Virkelig ingenting av verdi her så langt jeg kan se. Ikke kast bort en kreditt på dette. Helt bortkastet tid Hvorfor var denne lydboken noensinne utviklet? Dette er helt bortkastet tid. Dette var mer som en morgen infomercial. Kel Butcher og Luy Harty tilbrakte mesteparten av lyden som selger et forexsystem de utviklet. Denne lyden inneholder nesten ingen solid forex trening eller informasjon. Jeg vil ikke engang anbefale dette til en nybegynner. Bokdetaljer Utgivelsesdato: 08-18-2010 Utgiver: Hudson Audio PublishingForex Strategies Revealed Jeg er skuffet Jeg har likt andre publikasjoner her av denne forfatteren, spesielt introduksjoner til å gjøre forretninger i forskjellige land (og jeg likte USA en best, selv om jeg bo her). Jeg ville ikke kalle dem uttømmende, men de er korte og rimelige, og en fin start. Jeg mistenker at dette var et tidlig arbeid. Den engelske bruken er noen ganger merkelig, men det er ikke det virkelige problemet. Det er mye repetitivt, overflødig, 34 du kan gjøre det, men du bør vite at det er risikabelt34 slags ting, som går igjen og igjen uten å egentlig dissekere bestemte risikoer til min tilfredsstillelse. Igjen og igjen hører vi at det er enorme penger i dette markedet, men de fleste mister pengene i det, så vær forsiktig. 34Få god informasjon og råd34 Type tilbakeklapping forteller meg ikke hvem eller hva de riktige kildene er. Jeg får inntrykk av at de fleste som venturerer her, er rå kjøtt for de langt færre vellykkede handlerne, men jeg føler meg ikke selvsikker at jeg kunne være sistnevnte, basert på dette. Vil du anbefale denne lydboken til en venn Hvis ja, hvorfor ville jeg ikke anbefale denne boken fordi den er ekstremt tynn på den faktiske strategien. Jeg følte hoodwinked Eventuelle ekstra kommentarer Les en gang, slettet itForex bøker Du kan laste ned gratis Forex e-bøker fra denne nettsiden. Informasjonen i disse Forex-e-bøkene vil hjelpe deg med å utvikle dine handelsferdigheter, pengehåndteringsevner og den følelsesmessige selvkontrollen. Nesten alle Forex-bøker er i. pdf-format. Du trenger Adobe Acrobat Reader for å åpne disse ebøkene. Noen av e-bøkene (de som er i deler) er glidelås. Siden for tiden er det mer enn 80 Forex-bøker i samlingen, er de delt inn i seks forskjellige seksjoner. Hver seksjon er dedikert til sitt eget emne, og inneholder nedlastingslinkene til e-bøker, samt en kort beskrivelse av hver bok. Hvis du er opphavsrettsinnehaver av noen av disse ebøkene og ikke vil dele dem, vennligst kontakt oss, og de vil bli fjernet umiddelbart. Er du en ny aspirant Forex forfatter Vil du publisere din e-bok på et nettsted besøkt av tusenvis av Forex-forhandlere hver dag, vennligst gi oss beskjed og diskutere forholdene godt.

No comments:

Post a Comment